مقالات سئو

ساخت وبلاگ

سئو سايت ریدایرکت 301 در معنای تغییر و تحول مسیر مستمر از یک نشانی به نشانی دیگریست به گونه ای که کل امتیازات و منزلت لینک و پیوند گذشته مراقبت گردد و بها آن از دست نرود. به‌این فیس استفاده کننده به ورقه و نشانی گوناگون از آدرسی که در موتورهای کاوش چشم یا این که آدرسی که در مرورگر خویش وارد کرده، هدایت می گردد. یک کدام از عارضه ها مهم به کارگیری از ریدایرکت وبسایت 301 نگهداری ارش پیوند، بهینه سازی و حالت آن لینک و پیوند در موتورهای کاوش می‌باشد. ریدایرکت 301 به موتورهای کاوش اعلام مینماید که‌این تغییر تحول مسیر به طور مستمر اعمال می‌شود البته در ریدایرکت 302 زمینه مقداری متعدد میباشد به عبارت دیگر 302 یک گونه ریدایرکت موقت به حساب آورده می شود.

در هاست سی پنل و هاست دایرکت ادمین نیز بخش هایی به خواسته ریدایرکت نشانی ها در حیث گرفته شده‌است.

ریدایرکت یک نشانی به نشانی دیگر در سی پنل ریدایرکت نشانی های وب سایت با پوشه htaccess. در هاست

مرسوم ترین کاربردهای ریدایرکت 301
از ریدارکت 301 در چه قوانینی به کار گیری می گردد؟

ریدایرکت یک سری از پوشه های یگانه در به عبارتی دامنه
برای مثال تعدادی پوشه ها سابق گردیده اند، یا این که مکانشان تغییر تحول یافته یا این که به هر دلیلی باید به فولدر جدیدی ریدایرکت شوند.
ریدایرکت دامنه دیرین به دامنه تازه
برای مثال دامنه شما بلااستفاده یا این که سابق گردیده و قصد دارید دامنه با تمام لینک و پیوند های آن به دامنه نو با پیوند های متناظر منتقل شود.
قصد دارید به طور فوری از نشانی دامنه همدم با www یا این که سوای www استعمال نمائید.
برای مثال تارنما به صورت example.com یا این که www.example.com اکران داده بشه. که در مجموع می بایست یکی این دو متد تعیین گردیده باشد.
ریدایرکت چندین فولدر با پسوندهای یگانه و مد حیث
برای مثال تعدادی فولدر با پسوند php. را به پوشه هایی با پسوند htm. ریدایرکت فرمائید.
روش ریدایرکت تارنما
برخی اوقات سازه به عوارض زیادی تصمیم می‌گیریم که کل دامنه و نشانی های اون رو تغییر‌و تحول بدیم طوری که استفاده کننده هر لینکی از دامنه پیشین را در مرورگر خودش گشوده کرد به نشانی متناظر اون در دامنه تازه منتقل بشه. برای مثال در صورتی‌که دامنه ما experiment.com بود و کاربری نشانی experiment.com/contact-us را در مرورگر خودش گشوده کرد به نشانی foo.ir/contact-us هدایت بشه. به عبارت معمولی خیس علاوه بر اینکه نشانی دامنه ریدایرکت میشه پیوند های داخلی وبسایت هم به نشانی متناظرشون ریدایرکت بشن. خب فعالیت پاره ای پیچیده شد یعنی نیاز داریم تمام نشانی های تارنما خودمون رو رئیس کنیم در‌این نوشته ی علمی قصد داریم به ریدایرکت 301 که یکی‌از معضل های بسیار بزرگی دربین یوزرها میباشد، بپردازیم.

پوشه htaccess کجاست؟
به یاری یادگرفتن های ذیل وارد در اختیار گرفتن پنل هاست خویش گردید.
ورود به در دست گرفتن پنل سی پنل ورود به دایرکت ادمین
پس از ورود به هاست، در بالای ورقه سمت راست روی آرم چرخ دنده یا این که به عبارتی پیکربندی هاست کلیک فرمائید.
مورد Show Hidden Files را در وضعیت فعال قرار دهید.
به بخش File Manager هاستتان رجوع کنید.
در مسیر دامنه مقصد (دامنه ای که ریدایرکت به آن انجام می‌گردد) فولدر htaccess. را بیابید. اعتنا داشته باشید فولدر htaccess. پنهان میباشد. چنانچه آن را نیافتید از فراگیری روش مشاهده فولدر های نهفته در سی پنل یاری بگیرید.
روی فولدر htaccess. کلیک راست کرده و آیتم Edit را گزینش فرمائید. تا به بخش ویرایشگر ان هدایت گردید. و در فرایند بعدی بتوانید کدهای ریدایرکت را به آن طولانی تر کنید.
جستن پوشه htaccess

[ممکن میباشد فولدر htaccess. در هاستتان جانور نباشد، که می‌توانید به طور دستی آن را ساخت نمائید. برای این خواسته:
در نوار ابزار هاستتان روی آیتم New File کلیک نمایید. تا پوشه جدیدی ساخت شود.
اسم آن را htaccess. قرار دهید.
این فولدر می بایست در مسیر public_html قرار گیرد.
آن گاه مبنی بر دسته ریدایرکتی که قصد انجام آن را دارید طبق فرایند ذیل مبادرت نمائید…

ریدایرکت دامنه با تمام پیوند های داخلی آن
ریدایرکت لینک و پیوند یک دامنه به پیوند متناظر از دامنه تازه: فکر کنید قصد دارید یک فولدر از دامنه فعلی را به یک پوشه دیگر از دامنه تازه ریدایرکت نمایید.

ریدایرکت کل وب سایت

برای مثال file.html از دامنه example.com به file.htm از دامنه تازه یعنی example.net ریدایرکت شود. (نشانی example.com/file.html به نشانی example.net/file.html ریدایرکت شود.)

در‌صورتی‌که که قصد دارید این مدل ریدایرکت از دامنه اصلی به ادان دامین چهره گیرد گذشته از آغاز باید ادان دامین مد لحاظ خویش را تولید فرمائید. به‌این مراد میتوانید از فراگیری تولید ادان دامین در سی پنل یاری بگیرید. 
حال در حالتی‌که قصد دارید دامنه دیرین خودتون رو به دامنه تازه ریدایرکت فرمایید می بایست از ریدایرکت گونه 301 استعمال نمائید. به اینصورت تمام پیوند های داخلی دامنه دیرین به طور بدون نقص ریدایرکت میگردند. برای این مراد بایستی پروسه پایین را طی فرمایید:

طبق راهنمای پوشه htaccess کجاست؟ که در اولِ همین نوشته ی علمی ذکر شد، پوشه htaccess. را بیابید.
ویرایشگر این پوشه را گشوده نمایید.
قطعه کد ذیل را داخل فولدر قرار دهید.
RewriteEngine on
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^example.com [NC,OR]
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.example.com [NC]
RewriteRule ^(.*)$ http://example.net/$1 [L,R=301,NC]
1
2
3
4
RewriteEngine on
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^example.com [NC,OR]
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.example.com [NC]
RewriteRule ^(.*)$ http://example.net/$1 [L,R=301,NC]
نکته: به جای example.com و example.net در قطعه کد بالا، اسم دامنه های خویش را درج نمائید.
اعتنا داشته باشید قطعه کد بالا دامنه را به یاور تمام لینک و پیوند های داخلی آن به نشانی های متناظر ریدایرکت خواهد نمود. در رخ رغبت ب ریدایرکت کل وبسایت به دامنه دلخواه از کد ذیل یاری بگیرید. به اینصورت هر لینک و پیوند از وبسایت فعلی به نشانی دامنه مد حیث ریدایرکت می‌گردد ولی در طرز پیشین ریدایرکت لینک و پیوند های متناظر را داشتیم.

 

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سايت , نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 172 تاريخ : شنبه 31 خرداد 1399 ساعت: 13:56

سئو سايت برای اولی توشه در سال 2005 با ورژن 0.84 بوسیله گوگل برای برنامه نویس ها معرفی شد. آن گاه در سال 2006 MSN، Yahoo به پروتکل وبسایت مپ پیوستند. در شرایطی که سایت شما دارنده یک کدام از موقعیت تحت میباشد بدون شک از وبسایت مپ بایستی مصرف شود:

وبسایت بسیار پهناور باشد. دراین‌صورت موتورهای کاوش می‌توانند بوسیله وبسایت مپ به جدیدترین صفحه ها و آخری صفحه ها تغییر تحول داده گردیده دسترسی داشته باشند.

وبسایت شما دارنده حجم متعددی از بایگانی محتویات باشد. در حالتی که که تارنما دارنده حجم متعددی از محتوا باشد که آن‌ها هیچ ارتباطی با یکدیگر نداشته باشد، وب سایت مپ شایسته ترین آیتم میتواند باشد.

در‌صورتی‌که وبسایت شما نو باشد یا این که دارنده تعداد مقداری بک پیوند باشد. گوگل و سایر موتورهای کاوش از روش تعقیب کردن بک پیوند ها می‌توانند به محتویات بقیه وبسایت ها دسترسی پیدا کنند از این رو چنانچه تعداد بک لینک و پیوند های سایت شما معدود میباشد وبسایت مپ قادر است به سایت شما امداد بخش اعظمی کند.

وبسایت دارنده تعداد متعددی فایلهای چند رسانه ای باشد. در صورتی‌که که سایت شما از تعداد متعددی فایلهای چند رسانه ای ساخته شده باشد که آنان نیز به نوبه خویش در خبرها سایت شما مستعمل باشند، وب سایت مپ میتواند شایسته ترین آیتم برای شما باشد.

علاوه بر قرار دریافت کردن صفحه های در فولدر وبسایت مپ داده ها طولانی تر تری از صفحه های می‌تواند در پوشه وبسایت مپ قرار گیرد. اطلاعاتی از قبیل اینکه ورقه متبوع شما پایانی توشه چه هنگامی بروزرسانی شده‌است و بطور میانگین هر یک‌سری وقت یکبار بروزرسانی می‌گردد، در پوشه تارنما مپ قرار می‌گیرد.

گونه های وب سایت مپ
تارنما مپ به دو مدل تقسیم بندی می‌شود:

تارنما مپ از جور XML
این مدل وب سایت مپ دارنده ساختار سازمان یافته گردیده ای دارااست و منحصر به فرد موتورهای کاوش میباشد و احتیاج به مشاهده یوزرها وبسایت ندارد. تارنما مپ از مدل XML میتواند در فولدر Robots.txt نشانی دهی شود تا به موتورهای کاوش امداد کند راحتر این فولدر را پیدا کنند. در پایین مثال ای از وبسایت مپ از جور XML آورده شده‌است.

تارنما مپ از مدل xml

تارنما مپ از گونه HTML
این مدل وب سایت مپ مخصوی یوزرها بازدید کننده سایت میباشد و به آن ها امداد می‌کند که محتویات صفحه ها گزینه نظرشان را براحتی پیدا کنند. وبسایت مپ از جور HTML قابل استعمال در گوگل وبمستر وجود ندارد. در ذیل مثال ای از وبسایت مپ از جور HTML آورده شده‌است.

مزایای وبسایت مپ از جور XML برای وب سایت های اشاره گر
این گونه وبسایت مپ شایسته ترین ابزار برای وبسایت هایی می باشند که با مکان نما و یا این که لهجه هایی که از مدل HTML نیستند، درست شده اند. موتور های کاوش صفحه های این گونه وبسایت ها را بصورت پیش فرض نمی توانند کرول کنند از این رو تارنما مپ میتواند تحت عنوان شایسته ترین ابزار برای معرفی صفحه های این وبسایت ها باشد.

در حالتی‌که سایت شما دارنده منوهایی میباشد که با جاوا اسکریپت تاسیس شده است وب سایت مپ از دسته XML قادر است امداد بخش اعظمی در معرفی صفحه های به موتورهای کاوش داشته باشد.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سايت , نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 167 تاريخ : دوشنبه 26 خرداد 1399 ساعت: 11:52

سئو سایت 


بهینه سازی تارنما
آیا میدانید نقشه وب سایت یا همان Sitemap چه می‌باشد و اینکه چطور یک نقشه سایت برای وردپرس خود تولید نمایید؟

نقشه تارنما XML به موتورهای جستجو یاری می کند تا به راحتی در محتوای سایت شما حرکت کرده و آن ها را کشف کنند. در واقع نقشه وبسایت لیستی از کل محتوای وب سایت شما را با فرمتی که برای موتورهای جستجو قابل قرائت باشد، در دست آنها قرار می‌دهد.

بطور معمول نقشه وب سایت XML برای بازدیدکنندگان وبسایت شما قابل نمایش نیست و صرفا برای موتورهای جستجو کاربرد دارد.

در این مقاله می خواهیم بطور کامل توضیح دهیم که XML Sitemap چه چیزی است و چطور به راحتی یک نقشه تارنما برای وردپرس خود ساخت کنیم.


نقشه تارنما چه است؟
نقشه سایت XML یک فایل با پسوند .xml است که لیستی از تمام محتوای سایت شما را با فرمت xml در خود ذخیره میکند. بدین ترتیب موتور‌های جستجو با استعمال از این فایل به راحتی می‌توانند محتوای تارنما شما را کشف و ایندکس کنند.

ماجرای نقشه تارنما بر می‌شود به دهه ۲۰۰۰ میلادی، در آن بعدازظهر وب سایت‌های دولتی معمولا در منوی خود لینکی با عنوان “نقشه وب سایت” داشتند که در آن صفحه لیستی از تمام صفحات موجود در وبسایت بود.

امروزه Sitemap ها به جای HTML در قالب XML منتشر میگردند. و مخاطب هدف آنها موتور‌های جستجو می باشد نه بازدیدکنندگان.

اصولا، نقشه سایت XML راهی برای صاحبان تارنما‌ها می باشد تا موتور‌های جستجو را از وجود صفحه ها مختلف سایت خود باخبر کنند.

و همچنین به موتور‌های جستجو می‌فهمانند که پیوند‌ها در وبسایت شما از چیزهای دیگر مهم تر هستند و اینکه چطور و هرچندوقت یکبار سایت خود را بروزرسانی میکنید.

با اینکه نقشه‌های وبسایت XML بصورت مستقیم منجر ارتقا درجه وبسایت شما در موتور‌های جستجو نمی‌شوند، ولی به موتور‌های جستجو اجازه میدهند تا بهتر وب سایت شما‌را ایندکس کنند یا به اصطلاح بخزند!

این یعنی موتور‌های جستجو با وجود نقشه وب سایت XML می‌توانند محتوای بیشتری از وب سایت شما‌را کشف و ایندکس کنند و آنان را در نتیجه ها نشان دهند، در فایده بصورت غیر مستقیم در بهینه سازی وبسایتتان تاثیر خواهد گذاشت.

 

چرا به یک نقشه وب سایت نیاز دارید؟
نقشه وبسایت بشدت برای seo موتورهای جستجو (seo) مهم می باشند.

با اینکه نقشه سایت مستقیما در جايگاه شما در موتورهای جستجو تاثیری ندارد البته راهی است برای اینکه موتور‌های جستجو را از صفحات ایندکس نشده خود مطلع سازید.

Sitemapها برای کسانی که وب سایت خود را تازه فعال سازی کردند بسیار موثر هستند. زیرا اکثر وبسایت‌های تازه تاسیس هیچ بک‌لینکی ندارند، که این دستور عمل موتور‌های جستجو در ایندکس محتوای این وبسایت‌ها را دشوار خواهد کرد.

به همین عامل می باشد که موتور‌های جستجو مانند گوگل و بینگ به صاحبان تارنما‌های نو تاسیس اجازه می دهند تا برگه XML Sitemap سایتشان را در Webmaster خود معرفی کنند. این به ربات‌های‌ موتور‌ جستجو یاری می‌نماید تا محتوای تمام صفحه های وب سایت را کشف و ایندکس کنند.

همچنین Sitemapها به همان اندازه برای تارنما‌های معروف و جا افتاده نیز مهم هستند. آنها به شما این قابلیت را خواهند اعطا کرد تا بخشی از سایت خود را که مهم‌تر از سایر بخش‌هاست یا بخش‌هایی که بیشتر بروزرسانی می‌شوند و… را نماد‌گذاری نمایید. که موتور‌های جستجو متناسب با محتوای هر صفحه، از آن برگه بازدید و محتوای آن را ایندکس نمایند.


روش تولید نقشه تارنما برای وردپرس
برای ساخت XML Sitemap در وردپرس راه‌های متعددی وجود دارد. ما به شما دو طریق بسیار دوست داستنی برای ایجاد نقشه سایت در وردپرس را خوا‌هیم اظهار کرد، که شما می‌توانید یکی آن‌ها را که تامل‌میکنید‌ برای وبسایت شما بهتر می باشد گزینش کنید.


روش اولیه: ایجاد نقشه وب سایت در وردپرس با استعمال از Yoast سئو
یکی از عادی‌ترین راه‌های ایجاد نقشه سایت برای وردپرس به کارگیری از افزونه Yoast سئو است.

این افزونه بهترین افزونه seo موجود در مارکت‌های وردپرسی می باشد که گروه‌ای جامع از ابزارهای بهینه سازی را برای باصرفه‌سازی محتوای وبسایتتان به شما می دهد.

ابتدا باید افزونه Yoast seo را نصب و آن را فعال کنید.

بعداز فعال کردن افزونه به کاغذ seo » عمومی بروید و روی زبانه امکانات کلیک نمایید. درین کاغذ مطمعن شوید که قسمت نقشه‌های XML سایت روی گزینه روشن قراردارد. آن‌گاه روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.


روشن کردن نقشه تارنما در Yoast seo
برای اینکه مطمعن شوید Yoast seo نقشه XML وبسایت را به درستی تولید کرده است میتوانید مانند تصویر ذیل، روی علامت سوال کنار نقشه‌های XML تارنما کلیک کرده، بعد روی پیوند مشاهده نقشه سایت کلیک نمائید.


مشاهده نقشه تارنما
پس از اینکه روی لینک و پیوند مشاهده نقشه تارنما کلیک کردید به صفحه XML Sitemap ایجاد شده به وسیله Yoast seo هدایت می شوید.

همچنین برای اینکه ورقه Sitemap وب سایت خود را مشاهده کنید، می‌توانید به سادگی به انتهای آدرس سایت خود عبارت sitemap_index.xml را طولانی تر فرمایید. برای مثال:

http://my-domain.com/sitemap_index.xml


نقشه تارنما وردپرس در Yoast بهینه سازی
Yoast سئو نقشه‌های وب سایت چندگانه‌ای برای اشکال گوناگون محتوای وبسایت تولید مینماید. این پلاگین بصورت پیشفرض برای پست‌ها، برگه‌ها، نویسنده‌ها و دسته‌بندی‌ها نقشه سایت غیروابسته‌ای ایجاد خواهد کرد.

در‌صورتی‌که شما از سیستم فروشگاهی ووکامرس استفاده می‌کنید، یک نقشه سایت برای تولیدها شما هم ایجاد خواهد شد.

وقتی که می‌خواهید نقشه XML سایتتان را به موتور‌های جستجو معرفی نمایید صرفا کافیست Sitemap اصلی خود یعنی Sitemap_index.xml را وارد کنید. که درپی این نوشته‌ی‌علمی به این گزینه هم می‌پردازیم.


شیوه دوم: ساخت نقشه وبسایت برای وردپرس با به کار گیری از افزونه Google XML Sitemap
این‌راه به کاربرانی توصیه میشود که از افزونه Yoast seo به کارگیری نمی‌کنند.

اولین چیزی که نیاز دارید این است که پلاگین Google XML Sitemap را نصب و فعال فرمایید.

بعداز فعال سازی، این پلاگین بصورت اتوماتیک یک نقشه سایت XML برای وردپرس ساخت مینماید. برای مشاهده Sitemap کافیست در انتهای آدرس خود عبارت sitemap.xml بیشتر کنید. مثلا:

http://your-domain.com/sitemap.xml

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 162 تاريخ : يکشنبه 25 خرداد 1399 ساعت: 14:57

سئو سایت  گوگل سرچ کنسول یک ابزار بسیار توانا می باشد که می‌تواند به بهینه سازی وب سایت شما کمک شایانی کند. این ابزار به وسیله کمپانی گوگل در دست وب مستر ها قرار گرفته می باشد. داده هایی که شما از گوگل سرچ کنسول به دست می آورید، بسیار باارزش می‌باشند. شما اصلا نمی توانید چنین اطلاعات دقیق و با کیفیتی را از ابزارهای دیگر استخراج نمایید! دلیل آن هم دسترسی مستقیم گوگل به داده های موتور جستجوی خودش است. هیچ کدام از ابزارهای دیگر به این رخ به داده های موتور جستجوی گوگل دسترسی ندارند.

در قدیم نام آن وب مستر تولز بود اما به ” google search console ” تغییر تحول پیدا کرد. مدتی هم هر دو نسخه قدیم و تازه فعال بودند. و چند از امکانات تنها از نسخه سابق در دسترس بود. اما خوشبختانه اخیرا تمامی امکانات لازم به نسخه جدید انتقال پیدا کرد و ” webmaster tools ” از دسترس خارج شد. از طریق لینک ذیل می توانید وارد سرچ کنسول گوگل شوید :

https://search.google.com/search-console

تفاوت های وب مستر تولز و سرچ کنسول
ابزارهای نسخه نو ( سرچ کنسول ) بسیار با جزییات بیشتر و حرفه ای تر می باشند. جمعاًَ می اقتدار اذعان کرد سرعت و دقت در آن ها بسیار ارتقاء پیدا کرده است. مثلا اینک شما می‌توانید به داده های روز قبل تارنما خود دسترسی داشته باشید. این عامل می‌تواند امداد شایانی به سئو وبسایت شما کند. از طرفی ابزارهایی که دیگر کارایی لازم را نداشتند ، در نسخه تازه به طور کامل حذف شدند.

علاوه بر آن برای ایندکس شدن صفحه های جدید به راحتی می‌توانید سوای محدودبت های قبل از گوگل درخواست نمایید. و از طرفی سرعت ایندکس شدن صفحه ها بسیار بالا رفته است. در نسخه جدید با یک رابط کاربری بسیار معمولی و جالب مواجه می شوید و برعکس نسخه قدیم ، کاملا ریسپانسیو است.

مزیت های گوگل سرچ کنسول :
گوگل سرچ کنسول یک ابزار به طور کامل بدون پول می‌باشد. امکانات بخش اعظمی در آن قرار گرفته می باشد. اما نکته قابل توجه این است که شما بتوانید ار این امکانات به درستی به کارگیری نمایید. پردازش صحیح داده ها نیاز به تجربه و شناخت کافی دارد. اما به صورت کلی همه این امکانات هدفشان در اختیار قرار دادن موارد ذیل به ما هستند :

آمار و اطلاعاتی که میتواند به شدت برای استراتژی رقابتی سئو تارنما شما اثرگذار باشد
رتبه بندی و جایگاه نمایش وبسایت شما در گوگل
روش تعامل کاربران با نتایج سایت شما
خطاها فنی سایت
روش ثبت سایت در سرچ کنسول
شما تنها اگر می‌توانید یک وب سایت را در سرچ کنسول ثبت فرمائید که دسترسی بی نقص به آن داشته باشید. کلاً 2 طرز کلی برای ثبت سایت وجود دارد:

ثبت از طریق دامنه وب سایت
ثبت از طریق معرفی یک آدر معین
طرز اول : ثبت از طریق دامنه :
این‌راه اخیرا بیش تر شده است. مزیت اصلی آن ، ثبت کل دامنه به صورت یک جا میباشد. در‌این راه تنها با ثبت دامنه وب سایت خود ، هر ساب دامین و یا ساب پوشه و یا هر حالت http و https به صورت اتوماتیک ثبت می شود. این شیوه بسیار خوب است اما متاسفانه در جمهوری اسلامی ایران به راحتی قابل اجرا وجود ندارد. چون بایستی در DNS رکوردهای دامنه خود تغییر و تحول تولید فرمائید. و معمولا چون فروشنده های دامین در کشور‌ایران ریسلر هستند ، پنل مدیریت دامنه را در اختیار شما قرار نمی دهند.

اما در شرایطی که برای آنها تیکت بگذارید ممکن می باشد این کار را برای شما انجام دهند. و یا حتی در‌صورتی‌که دامنه خود را به صورت بدون واسطه از شرکتهای معتبر خارجی خریداری کرده باشید ، قابلیت تغییر و تحول در ” دی ان اس رکورد ها ” برای شما وجود دارد.

نحوه دوم : ثبت از طریق URL :
در‌این نحوه شما آدرس مشخصی که مد نظرتان می باشد را ثبت مینمایید. و تنها داده های آن آدرس معین و هر آنچه بعد باشد به شما نمایش داده میشود. برای مثال در حالتی که شما دامنه yourdomain.com را ثبت فرمایید به داده های yourdomain.com/blog هم دسترسی دارید.

اما در‌این نحوه حتی http با https متفاوت است و 2 آدرس مجزا به حساب می آیند. حتی در صورتی‌که تارنما شما yourdomain.com میباشد ، برای دسترسی به داده های ساب دامینی مانند mobile.yourdomain.com بایستی به صورت مجزا آن را ثبت فرمایید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 139 تاريخ : جمعه 23 خرداد 1399 ساعت: 14:48

سئو سايت فولدر هايي که در سايت ها نشانی تمام برگه هاي سايت را دربر دارد وبسايت sitemap مي گويند. در واقع وبسايت مپ داده ها برگه هاي وبسایت را در خویش نگهداری مي نماید که اين فعالیت در بروزرساني و رابطه صفحه ها ديگر وبسایت ها نيز داراي اهميت میباشد. در حقيقت سايت مپ اين قابلیت و امکان را داراست که به موتورهاي کاوش ياري مي‌نماید تا صفحه ها اینترنت سايت شما‌را بهتر و ریلکس خیس پيدا نمایند.

 

تعداد برگه هاي ايندکس گردیده در گوگل سئو اینترنت سايت seo سايت 

يکي‌از از ساير از ابزارهايي که به شما یاری مي‌نماید تا بتوانيد گشوده نگري بهینه سازی وبسايت خویش را با موفقيت انجام دهيد تعداد صفحه ها ايندکس گردیده در گوگل مي باشد. زمانيکه مطالب خویش را در اینترنت سايت تکثیر ميدهيد مي بايست از ايندکس شدن مطالب خویش در گوگل نيز مطمئن باشيد زيرا تا زمانيکه مطالب شما در گوگل ايندکس نشده باشند نمي توانيد بر پروسه بهبود وبسايت خویش اطمينان نتايج فرمائيد. براي ايندکس شدن مطالب وبسايت معمولا وقتي دربين 2 تا 6 روز ارتفاع مي کشيد. ولی در رابطه کليه وبسايت ها اينگونه نيست برخي از وبسایت هايي که ترافيک بالايي دارند اينمدت بعدازظهر نقل شده کمتر مي باشد و گاها ايندکس مطالب چنين سايتي در دقيقه رخ مي‌گيرد.

 

گشوده بيني تیتر HTTP سايت

HTTP پروتکلي مي باشد که براي ايجاد رابطه، دريافت، و ارسال اطلاعات در بين سرور و کلاينت استعمال ميشود. هنگامي که با استعمال از HTTP کاغذ وب سایت خویش را مرور مي‌کنيد و با هر نشانی URL که از طريق مرورگر خویش از سرور سايت هاي متفاوت درخواست مي‌کنيم کدهايي در پس زمینه مرورگر ما و سرور انتقال مي يابد که آن‌ها به عبارتی کدهاي وضعيت HTTP می باشند.

زمانيکه شما به اینترنت سايت هاي ديگر لينک ميدهيد همين گزینه سبب ساز مي‌شود که کاربراني که به آن سايت ها ورود کرده اند با کليک بر روي لينک شما به سايت شما وارد شوند و همين زمينه باعث ترافيک طولاني خیس در وب سایت شما مي‌گردد که در‌اين گونه ترافيک در وبسايت شما‌را Referral Traffic ميگويند. براي اينکه با Referral Traffic بیشتر آشناشويد ميتوانيد نوشته‌ي‌علمي مرتبط با Referral Traffic چه چيزي میباشد ؟ را مطالعه کنيد.

 

گشوده‌نگري لينک هاي وبسايت

براي اينکه بتوانيد گشوده نگري بهینه سازی سایت خویش را با پیروزی انجام دهيد و يک وبسايت فن اي داشته باشيد کاري که بايستي انجام دهيد اين مي باشد که لينک و پيوند هايي که از سايت هاي ديگر دريافت مي‌کنيد و يا لينک هايي که خودتان به وب سایت خودتان مي دهيد را باز بي


فولدر هايي که در سايت ها نشانی تمام برگه هاي سايت را دربر دارد وبسايت sitemap مي گويند. در واقع وبسايت مپ داده ها برگه هاي وبسایت را در خویش نگهداری مي نماید که اين فعالیت در بروزرساني و رابطه صفحه ها ديگر وبسایت ها نيز داراي اهميت میباشد. در حقيقت سايت مپ اين قابلیت و امکان را داراست که به موتورهاي کاوش ياري مي‌نماید تا صفحه ها اینترنت سايت شما‌را بهتر و ریلکس خیس پيدا نمایند.

 

تعداد برگه هاي ايندکس گردیده در گوگل سئو اینترنت سايت seo سايت 

يکي‌از از ساير از ابزارهايي که به شما یاری مي‌نماید تا بتوانيد گشوده نگري بهینه سازی وبسايت خویش را با موفقيت انجام دهيد تعداد صفحه ها ايندکس گردیده در گوگل مي باشد. زمانيکه مطالب خویش را در اینترنت سايت تکثیر ميدهيد مي بايست از ايندکس شدن مطالب خویش در گوگل نيز مطمئن باشيد زيرا تا زمانيکه مطالب شما در گوگل ايندکس نشده باشند نمي توانيد بر پروسه بهبود وبسايت خویش اطمينان نتايج فرمائيد. براي ايندکس شدن مطالب وبسايت معمولا وقتي دربين 2 تا 6 روز ارتفاع مي کشيد. ولی در رابطه کليه وبسايت ها اينگونه نيست برخي از وبسایت هايي که ترافيک بالايي دارند اينمدت بعدازظهر نقل شده کمتر مي باشد و گاها ايندکس مطالب چنين سايتي در دقيقه رخ مي‌گيرد.

 

گشوده بيني تیتر HTTP سايت

HTTP پروتکلي مي باشد که براي ايجاد رابطه، دريافت، و ارسال اطلاعات در بين سرور و کلاينت استعمال ميشود. هنگامي که با استعمال از HTTP کاغذ وب سایت خویش را مرور مي‌کنيد و با هر نشانی URL که از طريق مرورگر خویش از سرور سايت هاي متفاوت درخواست مي‌کنيم کدهايي در پس زمینه مرورگر ما و سرور انتقال مي يابد که آن‌ها به عبارتی کدهاي وضعيت HTTP می باشند.

زمانيکه شما به اینترنت سايت هاي ديگر لينک ميدهيد همين گزینه سبب ساز مي‌شود که کاربراني که به آن سايت ها ورود کرده اند با کليک بر روي لينک شما به سايت شما وارد شوند و همين زمينه باعث ترافيک طولاني خیس در وب سایت شما مي‌گردد که در‌اين گونه ترافيک در وبسايت شما‌را Referral Traffic ميگويند. براي اينکه با Referral Traffic بیشتر آشناشويد ميتوانيد نوشته‌ي‌علمي مرتبط با Referral Traffic چه چيزي میباشد ؟ را مطالعه کنيد.

 

گشوده‌نگري لينک هاي وبسايت

براي اينکه بتوانيد گشوده نگري بهینه سازی سایت خویش را با پیروزی انجام دهيد و يک وبسايت فن اي داشته باشيد کاري که بايستي انجام دهيد اين مي باشد که لينک و پيوند هايي که از سايت هاي ديگر دريافت مي‌کنيد و يا لينک هايي که خودتان به وب سایت خودتان مي دهيد را باز بي

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سايت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 174 تاريخ : چهارشنبه 21 خرداد 1399 ساعت: 7:20

سئو سایت به دلایل بخش اعظمي پيش ميايد که براي يک صفحه يک سري URL گوناگون وجود داشته باشد. برای مثال www.example.com و example.com هر دو بيان‌کننده ورقه يکساني براي يوزرها مي باشند. با اينکه اين موضع از حیث يوزرها خيلي مهم نيست، اما موتورهاي جستجو انتظار محتواي متفاوتي براي URL هاي گوناگون دارند.
زمينه بزرگي که پس از چنين رويداي اتفاق مي افتد احتمال جريمه شدن سایت بوسيله موتورهاي جستجوست، به دليل آنکه آن ها تصور مي‌نمایند که شما با توليد محتواي تکراري در ورقه هاي مختلف قصد شبیه سازي داريد. پيوند کانونيکال اين اختلال را حل مي‌نماید. پيوند کانونيکال به طور بي آلايش به معناي ريدايرکت URL ها براي موتورهاي جستجو و خير يوزرها ميباشد. اين سيرتکامل موتورهاي جستجو نسخه اي از URL يک محتوا را در نتیجه ها جستجو به نمایش ميگذارند که به عنوان لينک و پيوند کانونيکال روايت گردیده ميباشد.
20. آيا نمایش صحیح وب سایت در گوشي موجب افزايش بهينه سازي مي‌گردد؟
با دقت به تغييرات گوگل در ساليان اخير، گوگل گزینه نمایش اینترنت سايت در دستگاه هاي گوشي را در حق اولویت قرار داده ميباشد. بدين ترتيب در شرایطی‌که که وبسايت شما در دستگاه هاي موبایل به نيکي مشاهده نشود، احتمال کاهش مرتبه در جستجوهاي موبايلي موجود هست. در وضعيت کلي با فرآيند رو به رویش به فعالیت گيري از دستگاه هاي گوشی، seo سايت براي آن‌ها امري ضروريست.
21. Knowledge Graph گوگل چه می‌باشد؟
Knowledge Graph گوگل سيستمي از اطلاعات ميباشد که گوگل از آن‌ها در سوی و سوي ارتقا کيفيت پاسخ دهي به يوزرها منفعت ميبرد. در‌اين سيستم گوگل سعی مي نمايد که پاسخ هاي خير و خوبي به سوال های يوزرها به نماليش بگذارد. در اکثري از مواقع با جستجوي عبارتي در گوگل به ليستي از وبسايت ها خواهيد رسيد. ولي در بعضی مواقع مشاهده مي‌کنيد که گوگل بخشي از محتواي يک سایت دربرگيرنده پاسخ به سوالتان را در ابتدا نتایج به نمایش گذاشته ميباشد.
22. چگونه اينترنت سايتم را در Knowledge Graph نمایش دهم؟
گوگل اطلاعات خويش براي نمایش در Knowledge Graph را از منابع وسيع دریافت ميکند، بدين ترتيب نمایش وبسايت خويش در‌اين بخش کاري نیست که بتوان آن را رئيس کرد. با اين حالا شما ميتوانيد اطلاعات مربوط به وبسايت خويش را در ويکيپديا تثبيت کرده و با به کارگيري از سيستم هاي آرم گذاري مانند Schema Markup نمایش بهتري از سایت خويش در بخش Knowledge Graph داشته باشيد.
23. طول باصرفه محتوا از حيث بهینه سازی چقدر ميباشد؟
مطالعات اکثري در اين باره نشان ميدهد که وبسايت هاي در صدر نتيجه ها جستجو دست کم از 2000 واژه محتوا برخوردار ميباشند. يکي دلایل اين گزینه علاقه طولاني خیس يوزرها به مطالبيست که به صورت عميق تري به قضيه مورد نظر آنان پرداخته اند.
24. آيا کانال‌هاي‌مردمي بر روي بهينه سازي تاثير گذارند؟
آري؛ کانال‌هاي‌عمومي بر روي بهینه سازی موثر ميباشند و محتوايي که قابلیت اشتراک گذاري بيشتري دارااست، لينک و پيوند هاي بيشتري از اين پلتفرم ها دریافت کرده و اين گزینه از نگاه موتورهاي جستجو به معناي کيفيت بالاي محتواست.
25. آيا براي بهينه سازي نياز به دانش کد نويسي دارم؟
دورانديشي از برنامه نويسي و کدهاي رايج در سایت میتواند موجب مهارت طولاني خیس شما در بهينه سازي گردد، ولي با اين وجود امري ضروري نیست. مهمتر از آن بايستي از پشت پرده شيوه فعالیت وبسايت و عکس العمل موتورهاي جستجو به تغييرات اعمال گرديده مطلع باشيد.

 

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 128 تاريخ : سه شنبه 20 خرداد 1399 ساعت: 0:05

سئو سايت انکر تکست یعنی به عبارتی واژه و کلمه کلیدی که در محتوای شما هایپر پیوند شده‌است به وب سایت شما.

این مرحله یک ترفند سریع میباشد که در آن میتوانیم از عبارات کلیدی و کلید کلمه های لیست لغت ها Moz برای یافت کردن متن لینک و پیوند به کارگیری کنیم.

بعضی از قسمت های مازاد انکر تکست را حذف فرمائید مثل URL . این مرحله خیلی ضروری وجود ندارد البته به شما در جستجوی کلمه ها کلیدی موز Moz امداد بیشتری می نماید.

بازبینی بک لینک و پیوند در تارنما Moz

بعد از حذف قسمت های مازاد انکر تکست ، صرفا کافی میباشد انکر تکست مان را در یک لیست کلید کلمه و واژه نو اسکن و پیست کنیم.

seo موز MOZ

در‌این بخش فراگیری بهینه سازی نیز با کمپانی seo ویرلن هم پا باشید؛ با قرار دادن انکر تکست (کلمه و واژه کلیدی) در Keyword Explorer، ما می توانیم انکر تکست را براساس ترازو کاوش مدل بندی کنیم . بالا بودن معیار سرچ یک واژه کلیدی چیز خیلی متداولی وجود ندارد ، ولی زمانی که مدیران اینترنت تلاش می نمایند نتیجه ها کاوش را ویرایش نمایند، اکثر زمان ها از واژه ی کلیدی متبوع خویش به کارگیری می‌کنند. به این ترتیب، ما میتوانیم از ترازو جستجوی انکر تکست به صورت یک پروکسی به کار گیری کنیم.

 

ترکیب، غربال ، سازمان دهی و جور سازی

اکنون ما داده ها بدست آمده را باهم مخلوط می‌کنیم تا در غایت لیستی مرتبط با لینک و پیوند های نگران کننده به دست آوریم. آن را در اکسل گشوده فرمائید و بعد انکر تکست های با دامنه تکراری را حذف فرمائید.

انکر تکست و بک پیوند
طبق تصویر زیر ، روی دکمه export در لیست لغات کلیدی که در Keyword Explorer ساخت کردید کلیک نمایید.

انکر تکست و بک لینک و پیوند

حال دوره نوع سازی میباشد. اولیه، مبتنی بر ردیف یکسری که شما آن را تولید کردید، نظم دهی فرمائید، تا بتوانید انکر تکست های نگران کننده را در بالای کاغذ بینید. شگفت انگیز میباشد. مثلا بک لینک و پیوند هایی با انکرتکست “رینگ” یا این که “جواهرات” به صورت اتومات در بالای لیست قرار گرفتند، چون آن‌ها لغات کلیدی با معیار جستجوی بالا نیز می‌باشند.

بعد از آن، ما یک ردیف تازه با یک فرمول ساخت میکنیم که کیفیت بک پیوند، ریسک پذیری آن و امتیاز اسپم بودنش را نشان دهد:

 

وقتی که‌این معادله را اجرا کنیم و یک ردیف نو بسازیم، میتوانیم لینک و پیوند ها را مبنی بر «ریسک پذیری» تروتمیز کنیم و بک پیوند های که می بایست طولانی تر آیتم اعتنا قرار گیرند، را بیابیم.

تنضیمات وبسایت موز Moz

ایجاد یک لیست از بک لینک و پیوند ها
پیوند اکسپلورر بعد از انجام تجزیه و نظارت شمارا سوراخ نمی نماید. انگیزه ما این میباشد که به شما در انجام seo تارنما امداد کنیم خیر اینکه صرفا آن را تجزیه و بررسی فرمایید. گام‌بعدی شما آغاز به تولید یک لیست از لینک و پیوند هاست.

صرفا یک لیست تازه بسازید و آن را نامگذاری نمائید، دامنه ی خویش را طولانی تر فرمایید، و بعد لینک و پیوند متبوع را نسخه برداری و پیست فرمایید.

تارنما موز Moz

شما در حال حاضر می‌توانید فهرست بک پیوند های خویش را رصد کرده و یا این که لینک و پیوند های بد را حذف فرمائید.

وبسایت موز Moz

این نوشته ارسال گردیده در بهینه سازی تارنما و برچسب گذاری گردیده Moz, Moz Spam, بهینه سازی, Trust Majestic Flow, انکر تکست, سئو, سئوکار, وبسایت موز, کیفیت بک پیوند, لینک و پیوند, لینک و پیوند اسپم, لینک و پیوند اکسپلورر, متن پیوند. علامت لینک یکتا.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سايت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 150 تاريخ : شنبه 17 خرداد 1399 ساعت: 20:58

سئو سایت 


بهینه سازی تارنما

ولید محتوای بد شما‌را بدجوری زمین می‌زند ، خواهش می‌کنم حواس تان را جمع فرمایید !

این ایام شما هر کسب و کاری که داشته باشید و هر چیزی که برای فروش داشته باشید یک رابط مهم بین شما و مخاطبان تان وجود دارد به نام فضای آنلاین که چنانچه دست از پا نادرست فرمائید و مسیر را اشتباهی بروید حتما جز باخت هیچ چیز دیگری در انتظارتان نیست .

پس برای موفقیت در فروش و یا برندسازی بایستی یک رابط دیجیتالی خوب دربین خودتان و مخاطب بسازید . مطمئن باشید که بهترین رابط هم ساخت یک تارنما عالی با محتوای بی نظیر است .

شاید شما هم جزو اشخاصی باشید که فکر‌می‌کنند این روز ها شبکه های اجتماعی طرفدار بیشتری دارااست و فکر میکنند فقط حضور مداوم و ساخت صفحاتی در شبکه های اجتماعی برای پیروزی شان کافی می باشد . ولی شاید بدین مساله تفکر نمیکنند که در شرایطی‌که آقای زاکر برگ یا … یک شبه تصمیم بگیرد که کلا فیس بوک یا اینستاگرام یا … را تعطیل کنند چه بر راز این تمامی زحمت آنان می‌آید ؟!

حضور در شبکه‌های‌اجتماعی مثل زندگی در یک خانه اجاره ای می باشد ، ممکن است یک بعد از ظهر میزبان ترجیح بدهد که شما را جواب کند و بیرون بیاندازد . پس کار عاقلانه تر برای کسب و کارها این است که سرمایه اصلی خودشان را روی یک فضای اجاره ای و بی ثبات نگذارند و اتفاقا بر عکس روی ساخت سایت خودشان و یا خانه ای که خودشان مالک آن می‌باشند بیش تر سرمایه گذاری کنند.

و برای موفقیت در ایجاد یک واسطه دیجیتالی خوب دربین خودتان و مخاطب بدترین کار این می باشد که ظاهر خانه تان را گران قیمت و مجلل بسازید اما پی یا ستون ساختمان را انقدر ضعیف بسازید که با یک لرزه کوچک یا یک طوفان کل ساختمان تحت بریزد !

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 178 تاريخ : سه شنبه 13 خرداد 1399 ساعت: 13:42

سئو سايت  بهینه سازی سايت ايا تا به فعلا برايتان پیش آمده ميباشد که بخواهيد براي بازنگري و بهبود بهينه سازي و اثرگذار بودن بازاريابي محتوايي تان از ابزارهاي مجانی يا اين که مبلغي به فعالیت گيري فرمائيد؟ براي اينکه بتوانيد در حوزه بهينه سازي با بقيه موسسه ها رقابت فرماييد مي بايست شايسته ترين ابزارها را در چنگ داشته باشيد تا فرصت هاي تازه را بيابيد، عصر خويش را ذخيره نمائيد و شیوه کارکرد سئو را پيگيري نماييد و بر پايه ي داده هاي به دست آمده آن را تقويت نمائيد. به عمل گيري از دیدگاه هاي به دست آمده از ابزارهاي مو جود خير تنها براي کار هاي بهينه سازي بلکه براي بازاريابي ديجيتال نيز اهميت دارد. در‌اين نوشته‌ي علمي قصد داريم شايسته ترين ابزارهاي بهينه سازي و ضروري ترين آنان‌را با هم مرور کنيم. پس یار اينترنت ايده باشيد.همان گونه که در نصيب بالا بيان کرديم اين ابزارها خير تنها براي ماشين کرايه اي ها و مشاوران بهينه سازي بلکه براي بازاريابان نيز از اهميت بسيار متعددي برخوردار است. با وجود طيف وسيعي از ابزارهاي جان دار درين حوزه، يافت کردن شايسته ترين و داراي ربط ترين ابزار براي افراد فعالیت دشواري خواهد بود. پس کارايي ميکنيم اين ابزارها را به يک سري طبقه تقسيم کنيم.

رهاي تجزيه و بررسي کلمات کليدي

رتبه بندي

ايده هاي محتوايي

پيوند بيلدينگ

حذف لينک و پيوند ها

سئوي فني

براي هر طبقه بندي همت ميکنيم شايسته ترين ابزارهاي بدون‌پول، نیمه رایگان و مبلغي را با هم گشوده‌نگري کنيم.

 

ابزار تجزيه و تحلیل کلمات کليدي:

سواي داشتن کلمه ها کليدي مناسب چيزي به اسم بهينه سازي وجود نخواهد داشت. کلمات کليدي به طور طبيعي موتورهاي جستجو و يوزرها آن را به سمت اینترنت سايت شما هدايت مينمايند و اين زمینه به اين مضمون‌ ميباشد که محبوبيت اینترنت سايت شما به چيزي که به فعالیت ميبيريد بستگي خواهد داشت. در طول 5 سال پيشين دستيابي به لغت ها کليدي مفید و تجزيه و ارزيابي آنها به لطف ابزارهاي موجود معمولي خيس شده است. اين ابزارها عالي مي‌باشند و کليه آنان مي‌توانند داده هاي مو جود را در دست شما قرار دهند. اينکه شما به چه شکل داده ها را تعبيروتفسير مي‌کنيد و از آن ها کمک مي‌گيريد ممکن ميباشد با بقيه رقبا متفاوت باشد.

ابزار بدون‌پول: Ubersugges

اين آيتم يک کدام از ابزارهاي مجانی براي توصيه لغت ها کليدي ميباشد که از سرویس هاي پيشنهادي مختلفي براي ایجاد ليست ظريف و جزئي از کلمات کليدي براي شما به کار گیری مي‌نمايد.

 

ابزار نیمه بدون‌پول: Term Explorerين وبسايت داعيه مينمايد اصلي ترين تيم داده براي پژوهش کلمات کليدي داراست و همين امر به شما اجازه مي‌دهد فهرست کلمات کليدي خويش را بسط دهيد ، حجم جستجوي هر مورد را بسنجيد و داده هاي رقابتي را درک فرماييد.

مبلغي: SEMrush

اگرچه اين ابزار نيز از حيث فني نیمه رایگان ميباشد ولي ديدگاه و داده هاي بيشتري در نسخه مبلغي آن يافت مي گردد. اين فرمان به شما اجازه مي‌دهد لغت ها کليدي که رقبا براي آن رتبه بندي گرديده اند، صفحه های فرودي که براي هر کليدواژه ها به کار برده اند را به دست آوريد و قيمت کلمه ها کليدي را بسنجيد.

 

ابزار مبلغي: Ahrefs Keywords Explorer

 

در شرايطي‌که در پي کلمه ها کليدي متعددي ميباشيد اين ابزار يکي‌از مواقعي ميباشد که مي بايست آيتم به عمل گيري قرار دهيد. اين ابزار پایگاه داده وسیع و يکسري کشوري از کلمه ها کليدي متعدد داراست و ميتواند معيارهاي ظريف تري را مدنظر قرار دهد. حجم جستجو بر پايه ي داده هاي کليک يوزرها ميباشد و مشقت واژه کليدي براي جايگاه بندي بر پايه ي مقدار دامنه هاي ارجاعي تهيه و تنظيم ميشود.

 

ابزارهايي براي مرتبه بندي:

فهميدن شرايط فعلي سایت در موتورهاي جستجو و طريق مرتبه بندي آن از اهميت بسيار متعددي برخوردار است. اين آیتم به شما اجازه ميدهد مشاهده کنيد کدام يک از استراتژي هاي بازاريابي آنلاين تلاش بهتري دارااست و بر روي همين موارد تمرکز فرماييد و رجوع و برگشت سپرده گذاري را بیش تر فرمائيد و ترافيک ورودی به اینترنت سايت را افزایش دهيد. اين ابزارها شمارا حاذق مي سازد سوای ساعت هاي متمادي گشوده‌نگري صفحات متعدد نتيجه ها جستجو، جایگاه خويش را براي کلمات کليدي پيدا فرمائيد.

 

ابزار مجانی: کنسول جستجوي گوگل

 

اين آیتم يک کدام از ابزارهاي بسيار مفيدي ميباشد که بوسيله خويش گوگل پيشرفته ميباشد و به يوزرها کمک مي‌نمايد کارايي وبسايت خويش را در حوزه هاي متفاوت بسنجند. با ياري بخش Search Traffic و Search Analytics مي‌توانيد فهرستي از کلمات کليدي که به تازگي براي آن رتبه اي داريد را به دست آوريد. شما ميتوانيد اين نتيجه ها را بر پايه ي وضعيت درجه بندي و عبارات کليدي هدفي که بر روي صفحات متعدد مي‌باشند تروتمیز فرماييد و از آن براي بهبود سئوي اینترنت سايت خويش فايده ببريد.

 

ابزار نیمه رایگان: SEMrush

 

اين ابزار به عنوان يک آيتم نیمه مجانی دسترسي محدودي به داده هاي موجود ارائه مي‌دهد اما باز هم به فعالیت گيري از آن خالي از لطف نیست. به طور خلاصه اين ابزار به شما اجازه ميدهد هر دامنه و کلمه و واژه کليدي را از شرايط جغرافيايي، گشوده بيني رقابت هاي محلي و غيره بازنگري فرماييد و دستگاه هاي مختلفي را هم انگيزه قرار دهيد.

 

ابزار مبلغي: Authority Labs

 

اين آيتم يکي‌از ابزارهاي بسيار کاربردي ميباشد و به شما اجازه ميدهد عبارات کليدي سایت خودتان را پيگيري نماييد. گشوده نگري روزانه سعی عبارات کليدي که شما برجسته نموده ايد بسيار ديدني ميباشد و اجازه ميدهد يافته هاي خويش را به گزارش هفتگي نيز تبديل نمائيد.

 

کليه سيگنال هاي مرتبه بندي بهينه سازي به طوري با محتوا درباره ميباشند. اين زمينه نشان مي‌دهد محتواي خوب بر روي وبسايت چقدر مهم ميباشد. پیدا کردن ايده هاي جديد و منحصر به فرد براي ايجاد محتواي روزانه پاره اي طاقت فرسا ميباشد ولي شما بايستي اینترنت سايت خويش را خير تنها براي مخاطبين منحصر به فرد و داراي ربط سازيد بلکه آن را براي موتورهاي جستجو نيز seo کنيد. ابزارهايي که پيرو معرفي خوا هيم کرد شما را توانمند مي سازد ايده هاي جدید محتوايي را بيابيد و محتواي فعلي خويش را سئو نمائيد.

 

ابزار مجاني: Outdated Content Finder

 

اين ابزار که به وسيله وب سایت Greenlane پباده سازي شده است ميتواند يک ابزار اثرگذار براي بازنگري ايده هاي محتوايي باشد.

 

واژه و کلمه مدنظر خويش را که ميخواهيد جايگاه اي در آن به دست آوريد وارد نمائيد يا اين که موضوعات همگاني را در آن وارد نمائيد. اکنون ميتوانيد پارامترهاي جان دار را مشخص نمائيد. به یاری اين ابزار ميتوانيد محتواي قدیمی خويش را به محتواي جدید تبديل فرماييد.

 

ابزار نیمه مجاني : پلاگين وردپرسي يواست

 

اين گزینه نيز يکي ابزارهاي وردپرسي ميباشد که شما را مطمئن مي سازد محتوايي که تولید مي‌کنيد بهينه سازي دوست ميباشد.

 

ابزار مبلغي: Buzzsumo

 

اين ابزار يک کدام از ابزارهاي بي آلايش ولي بسيار اثرگذار ميباشد. رابط کاربري آن بسيار بي آلايش ميباشد و به شما اجازه ميدهد تخت‌گاز محتوايي که در رابطه‌ي يک زمينه یگانه به خير و خوبي فعاليت مي نمايد را شناسايي نمائيد و در عين حالا اينفلوئنسرهاي وسيع را پررنگ مي‌نماید.

 

ابزارهاي مرتبط با لينک و پيوند بيلدينگ:

اگرچه گوگل بيان کرده است که وبسایت ها نبايد پيوند بيلدينگ نمايند ولي هنوز هم به کارگيري از پيوند هاي داراي رابطه يک کدام از فاکتورهاي سکو بندي ميباشد. شما مي‌توانيد از طريق هاي مطمئني که اسيبي به رتبه سايتتان وارد نمي نمايد و سبب جريمه گوگل نمي‌شود براي ايجاد پيوند به کار گیری نماييد.

 

بدون شک بخوانيد: چه طور به طور موثر بک پيوند بسازيم؟

 

ابزار بدون‌پول: پلاگين LinkMiner

 

LinkMiner يک ابزار عالي براي يافتن لينک و پيوند هاي شکسته ميباشد. اين آیتم کاربرد معمولي و اساني دارااست و فهم آن بسيار معمولي ميباشد.

 

ابزار نیمه بدون‌پول: تولبار سئوي موز و پلاگين Majestic Backlink Analyzer:

 

هر دوي اين ابزارها ميتوانند اطلاعات ضروري درباره ی سئوي سايتي که در آن قرار داريد در دست شما قرار دهند. مي‌توانيد از اين آیتم در کنار هم به عمل گيري نماييد تا ادراک کلي از سئوي وبسايت به دست آوريد.

 

ابزار مبلغي: Ahrefs Site Explorer

 

اين آيتم يکي ابزارهاي عالي در زمینه ی لينک و پيوند هاي از دست رفته، شکسته و موجود هست. اين ابزار خير تنها در عرض چندين ثانيه ميليون ها برگه از وب سایت را مي خزد بلکه صرفا ابزار براي خزش منابع جاوا اسکريپتي ميباشد. اين زمینه به شما اجازه ميدهد تصاوير وسيع تري از سئوي سایت و بک پيوند ها داشته باشيد. به لطف قابلیت هاي مختلفي که درين ابزار موجود است مي اقتدار تجزيه و آناليز بک پيوند ها را به آساني انجام داد. شما مي‌توانيد روزگار را تهيه و تنظيم فرمائيد، داده ها را مبني بر سیرتکامل پلتفرم و زباني که داريد فیلتر نمائيد، انکر تکست ها تجزيه و بررسی فرمائيد و حتي بک لينک و پيوند ها را مانيتور نماييد.

 

ابزار مبلغي: Buzzstream

 

اين ابزار قابليت و قابلیت هاي متعددي را در چنگ شما قرار ميدهد. اين يک ابزار عالي براي مدير داده هاست.

 

ابزارهاي حذف لينک و پيوند:

ممکن ميباشد هیچ وقت در زندگی خويش به حذف پيوند ها نياز نداشته باشيد ولی برخي از وبسايت هايي که در گير جريمه الگوريتم پنگوئن گوگل گرديده اند بايستي از اين طريق به درستی فايده ببرند. اين فعالیت مي‌تواند وقتگیر باشد ولی وبسايت تان را بهبود مي‌بخشد و زندگی جديد اي به آن مي‌دهد. بعضي از وقت ها حذف پيوند حتي‌در چهره جريمه نشدن وبسايت نيز گزينه به کار گیری قرار مي‌گيرد. شما ممکن ميباشد در قبلی لينکي را از سايتي خريداري کرده باشيد و اينک احساس فرمائيد تاثير منفي بر روي وبسايت دارد. حذف اين پيوند ها خير فقط آسيبي به اینترنت سايت نمي زند بلکه از حيث گوگل بسيار موثر ميباشد.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سايت , نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 141 تاريخ : يکشنبه 11 خرداد 1399 ساعت: 2:28

سئو سایت مورد باصرفه‌سازی و seo از تیتر‌های پرطرفدار و جالب و این روزهاست و کلی راهکار برای با صرفه‌سازی سایتتون وجود داره، البته می بایست حواستون باشه که با وسواس زیاد از اونور بوم نیافتید و وبسایت رو در گیر سئو بیش تر از حد تارنما یا این که Over Optimization نکنید.

تکنیک‌ها و راهکارهای با صرفه‌سازی بایستی به اندازه و صحیح به کار گیری بشه! که به‌دنبال این ترفندها رو بازبینی می کنیم:
1- به کارگیری از یک واژه و کلمه کلیدی با تکرار زیاد و بیش تر از حد در سئو وبسایت (keyword stuffing)

با تکرار بیشتراز حد یک واژه، مخاطب رو کلافه میکنید و مهم‌خیس از اون گوگل رو آزرده خیال و خاطر میشه و ممکنه که شما رو برای این عمل جریمه کنه.

2- seo متن جایگزین در تصاویر (Alt Text )
کلماتی که تحت عنوان متن جایگزین استعمال میشه، می بایست بدون نقص مربوط به متن باشه تا در حاصل سرچ تصاویر گوگل هم تصاویر عکس شما نشون داده بشه .
3- پیوند داخلی کوتاه

لینک و پیوند‌های داخلی که در تارنما به کارگیری میشه می بایست کوتاه و دیدنی باشند و تنها محض پیوند‌سازی استعمال نشه.

4- پنهان کردن محتوا از لحاظ گوگل
با ترفندهای برنامه‌نویسی میشه کلی لینک و پیوند و کلمه و واژه کلیدی تو وب سایت آورد و از نظر مخاطب پنهان کرد، ولی دشوار در اشتباهید چنانچه فکر می کنید که‌این محتوا از لحاظ گوگل هم پنهان میمونه! به جای نهفته کردن محتوا، تلاش نمایید محتوای جالب و کیفیت عالی ایجاد کنین.

همون طوری که طاقت فرسا در تلاشید تا بهینه سازی تارنما رو بهبود به این و اون رو به شایسته ترین صورت با صرفه‌سازی فرمایید، بایستی یادتون نره که علاوه بر مورد ها بالا، موردها تحت رو هم به لیستتون طولانی تر کنین:
به کارگیری نکردن هزارباره از واژه و کلمه کلیدی در تیترها
لینک و پیوند سازی نکردن بیش تر از حد برگه نخستین
خفه نشدن متن با کلمه و واژه کلیدی

اگه تا شرایط کنونی ناآگاهانه و با وسواس زیاد، خیلی از این راهکارها رو بیشتراز حد انجام می‌دادید، بهتره این پست از میجو رو بخونید تا خط مش seo رو صحیح‌خیس پیش برید.

  

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 168 تاريخ : پنجشنبه 8 خرداد 1399 ساعت: 20:57

سئو سایت seo و سئو یک تارنما فرآیندی زمان بر و مستمر می باشد. تکنیک ها و طرز های زیادی برای کسب رده بهتر در نتایج گوگل وجود دارد که هریک می‌توانند تاثیر مثبتی در این فرآیند داشته باشند. برای موفقیت در بهینه سازی هر سایت نیازمند 3 بازوی اصلی هستیم که عبارتند از:

 

سه بازوی اصلی برای پیروزی در بهینه سازی چه است

 

1- بهینه سازی تکنیکال

استانداردسازی کدنویسی تارنما، رعایت اصول سئو در طراحی، علامت گذاری استاندارد، سئو سرعت وبسایت، طراحی نسخه ریسپانسیو و مواردی از این دست را seo تکنیکال می نامیم. برای ابتدا فعالیت های مرتبط با بازاریابی محتوا پیش از هر چیز به یک بستر توانمند و سایت استاندارد نیاز خوا‌هیم داشت.

 

2- بازاریابی محتوا

کار هایی دربرگیرنده شناسایی کلمات کلیدی ارزشمند، آنالیز رقبا، تدوین استراتژی محتوایی، تولید محتوای ارزشمند، برچسب گذاری و دسته بندی، لینک سازی داخلی و … را میتوان بخشی از فرآیند بازاریابی محتوا دانست. پیروزی در سئو فارغ از محتوا نسبتاً ناممکن می باشد.

 

3- لینک سازی هدفمند

رعایت استانداردهای بهینه سازی تکنیکال و تولید محتوای با ارزش می تواند شما‌را به ورقه اول حاصل گوگل برساند اما برای کسب جايگاه 1 و رقابت با تارنما های سابق تر شما نیازمند لینک سازی خارجی برای وبسایت خود میباشید. فعالیت در شبکه های مردمی، فروم های تخصصی، کامنت مارکتینگ، خرید بک لینک، خرید رپورتاژ آگهی و … را اصطلاحا seo Off-page می نامیم.

 

مشاوره خدمات بهینه سازی

 

بهترین طرز برای یادگیری بهینه سازی چیست؟

مراحل آموزش seo مقداری پیچیده و وقت گیر می باشد. معمولا شما زمانیکه در‌پی نکته یا زمینه خاصی میباشید با یک مقاله آموزشی در حوزه بهینه سازی مواجه می‌شوید که اطلاعات دقیق ولی محدودی را در همان گزینه به شما عرضه میکند. با مطالعه این نوشته‌علمی ممکن است به مبحث سئو عشق مند شده و به‌دنبال مقاله ها و یادگرفتن های بیشتری باشید.

 

مطالعه مقالات آموزشی گرانبها و مفید است البته یک نقص‌ اساسی داراست. پس از مدتی ذهن شما را مبتلا تناقض و پراکندگی خواهد کرد. برای پرهیز از این واقعه توصیه می‌کنیم بعداز آنکه آشنایی اولیه با مفاهیم بهینه سازی کسب کردید به سراغ منابع جامع یا کتاب های یادگرفتن seo باشید. بهترین مسیر برای یادگیری سئو به شرح پایین است:

 

1- مطالعه یک کتاب پایه

 

کتاب های اینترنتی بخش اعظمی میباشند که مفاهیم اولیه و عمومی سئو را به شما آموزش میدهند. این کتاب ها به شما یاری مینمایند که خیلی سریع با اصطلاحات رایج این حوزه آشنا شوید و مسیر صحیح برای شروع seo را بیاموزید.

 

2- مطالعه مقالات یا مشاهده ویدیو تخصصی

 

پس از مطالعه کتاب شما آشنایی نخستین با مفاهیم را کسب میکنید ولی برای استفاده از آن‌ها بهتر است که برای هر مورد وقت بیشتری گذاشته و مقالات تخصصی یا ویدئوهای آموزشی مرتبط با آن گزینه را باز‌بینی فرمائید.

 

3- شرکت در بعد از ظهر های آموزشی بهینه سازی

 

زمانیکه دانش و تجربه نسبی در زمینه‌ی سئو را کسب کردید دیگر صرف عصر برای یادگیری شخصی و مطالعه مقاله منطقی نیست. شما میتوانید با شرکت در بعدازظهر های تخصصی آموزش seo در زمانی کوتاه دانش خود را تکمیل کرده و تکنیک های کاربردی زیادی را بیاموزید.

 

عصر جامع سئو monster

دوره جامع سئو Monster - آموزش صفر تا صد تکنیک های سئو در 20 ساعت

 

دوره جامع seo مجموعه ای از 5 کارگاه تخصصی بهینه سازی (20 ساعت فراگیری حضوری) است. در پایان عصر شما همه استانداردها و تکنیک های حرفه ای سئو را فرا می گیرید.

 

آکادمی وبسیما با طراحی عصر جامع seo

این دوره را برای شما دوستان خوب آماده کرده است که پروسه یادگیری را در کمترین زمان ممکن و به صورت کاملا حرفه ای به انتها برسانید.

 

سوال ها متداول بهینه سازی

در این بخش به سوالاتی که عموما در زمینه ی بهینه سازی پرسیده میشود و دغدغه افراد در طول آشنایی با این حوزه می باشد پاسخ داده ایم:

 

1- برای رسیدن به رتبه 1 گوگل چقدر عصر لازم است؟

پاسخ به‌این سوال برای هر کسب و کار و سایتی متعدد خواهد بود؛ بسته به معیار اعتبار و فعالیت های قبل وب سایت شما، کلماتی که هدف گذاری کرده اید و وضعیت رقبا این بعد از ظهر انتخاب خواهد شد. ممکن است در یک حوزه بتوان در 3 ماه موفقیت های مهمی کسب کرد ولی در حوزه دیگری بیشتراز یک‌سال بعد از ظهر لازم باشد.

 

2- ارزش خدمات سئو چقدر است؟

سئو یک کالا نیست بلکه تیم ای از خدمات تخصصی است در سود نمیتوان ارزش مشخصی برای کلیه سایت ها در نظر گرفت. ولی میتوان خدمات سئو را در گونه بندی های مختلفی شامل بهینه سازی وبسایت، بازاریابی محتوا، لینک و پیوند سازی و … قرار داد و برای هرکدام هزینه مشخصی اعلام نمود.

 

قدم اول بررسی دقیق وبسایت و تصمیم گیری راجع به خدمات ما یحتاج است که بر همین اساس میتوان تخمین درستی از ارزش ارائه نمود.

 

3- چه تضمینی برای رسیدن به جايگاه 1 گوگل دارید؟

یکی از مهم‌ترین درخواست های کارفرما ارائه تضمین برای رسیدن به جايگاه 1 در لغت ها کلیدی هدف می باشد در حالیکه این عمل تماما اشتباه و حتی غیررسمی است. هیچ تضمینی برای انتخاب دقیق رده شما در دوران معلوم وجود ندارد به دلیل آنکه اطلاعاتی از به روز های بعدی گوگل و واحد سنجش عمل رقبا در مشت نیست. در واقع ارائه تضمین به صاحبکار شانس پذیرش پروژه را افزایش می دهد ولی همان گونه که خود گوگل نیز بارها اعلام کرده است این طرز نوعی از کلاه برداری می باشد.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 165 تاريخ : چهارشنبه 7 خرداد 1399 ساعت: 13:30

سئو سايت  همانگونه که پیش از این در خصوص کلیپ مارکتینگ و اهمیت آن در بازاریابی دیجیتال و seo وبسایت کلام کردیم در شرایطی که در‌پی یک نحوه ثابت گردیده برای ارتقاء ترافیک و ارتقا نرخ تبدیل خویش و در‌پی آن بهبود بهینه سازی تارنما خویش میباشید، به یک برنامه بازاریابی ویدیویی نیاز دارید.

در‌حالتی که پیش از اینً این عمل را نکرده اید شاید تولید محتوای ویدیویی برای بازاریابی محتوا شما پاره ای برایتان ترسناک باشد، البته داشتن یک استراتژی محتوا این فعالیت را بسیار معمولی خیس می‌نماید.

در‌این پست، ما می‌خواهیم 5 نکته طلایی بازاریابی ویدیویی را پوشش دهیم که حقیقتاً ترافیک ونرخ تبدیل شمارا ارتقاء می‌دهد. همینطور مزایای بازاریابی ویدیویی را پوشش خوا‌هیم بخشید و به شما یاری می‌کنیم یک استراتژی بازاریابی ویدیویی تولید فرمایید که مقیاس پذیر و قابل تکرار باشد.

خواسته ما از "بازاریابی ویدیویی" چه چیزی است؟
بازاریابی ویدیویی هر جور ویدئویی میباشد که شما با انگیزه پرورش هدف ها تجاری خویش ضبط و ارسال می‌کنید.

وقتی که ما راجع به بازاریابی ویدیویی و تجارت الکترونیک یا این که بازاریابی دیجیتال سخن می‌کنیم شاید جمع ای تصور نمایند قرار میباشد یک کلیپ برای YouTube بسازند. البته اینطور وجود ندارد، شما میتوانید از بازاریابی ویدیویی نسبتاًً در هر کجا که رغبت دارید به کارگیری فرمائید. سیستم برهان های رسانه های اجتماعی مانند رخ بوک، توییتر، اینستاگرام و اسنپ چت نیز مکان های نیکی برای محتوای بازاریابی ویدیویی میباشند.

بازاریابی ویدئویی

استراتژی بازاریابی محتوای ویدیویی
بازاریابی ویدیویی میتواند نسبتاًً در زمینه‌ی هر ویدئویی که در هر سیستم ادله ارسال شده‌است ، باشد ، بدین ترتیب چه طور می‌توانید یک الگوی استراتژی محتوای ویدیویی پیروز و قابل استعمال دوباره تولید نمایید؟

ضبط و ارسال فیلم فارغ از انگیزه مختص و امر العمل فاجعه میباشد. بیایید هیچ زمان این فعالیت را نکنیم!

در ازای ، بیایید 5 قدم ذیل را در یک پروسه تکرار شونده در اختیار بگذاریم و از آن روند تحت عنوان استراتژی محتوای ویدیویی به کار گیری کنیم تا فرایند ایجاد محتوای ویدئویی ما سهل خیس و تاثیر گذار خیس شود.

مرحله 1. از محتوای ویدیوی خویش چه می‌خواهید؟
این مرحله در واقع 2 نصیب دارااست. در آغاز بایستی خویش را تحت عنوان یک مارک چک فرمائید. چه چیزی شمارا مختلف می‌نماید و مشتریان بیشتری را به سمت شما سوق می دهد؟

دوم ، بفهمید که محتوای ویدئویی شما چه نکاتی را می‌خواهد ارائه دهد؟ چه مشکلی برای حل کردن دارید؟ چه چالشی را می‌خواهید برای مخاطبان خویش بر طرف فرمایید؟

هنگامی هدف ها شما معلوم میباشند ، تولید مطالب برای آن‌ها بسیار معمولی میباشد

از محتوای ویدئویی خویش چه می‌خواهید

سه سوال اساسی موجود هست که بایستی درین مرحله از خویش بپرسید:

شما چه فرد یا این که برندی میباشید؟
چه کسی به شما اهمیت میدهد؟
چه گونه می‌توانید از مشتریان بالقوه خویش به صدق برخوردار گردید؟
مرحله 2. مخاطب شما کجاست؟
در صورتی به تامل ساخت یک استراتژی بازاریابی ویدیویی می‌باشید ، احتمالاً پیش از اینً شخصیتهای متعددی از شما خرید کرده اند.ما پیشنهاد می‌کنیم از آن ها استعمال فرمایید.

می بایست بتوانید اشخاص خویش را پیدا نمایید. آیا آن ها در اسنپ چت میباشند یا این که در اینستاگرام؟ در‌حالتی که آن ها درین کانال ها نیستند ، دیگر لازم وجود ندارد که شما هم آنجا باشید ، مگر اینکه تنها از آن لذت ببرید و وقت مازاد داشته باشید.

سپری کردن زمان برای تمجید مشتری ایده آل و یادگیری در زمینه ی خوی مشتریان حقیقی خویش منجر صرفه جویی در وقت شما ، استرس و دلهره شما میگردد.

مرحله 3. رقابت شما تا چه حد میباشد؟
یک باز نگری بر روی محتوای ویدئو خویش انجام دهید تا ملاحظه کنید که در ارائه محتوای خویش چه مشکلاتی داشته اید؟

 

آیا مباحثی موجود است که از آن‌ها صرف لحاظ نموده اید و این که‌این مسائل موردنیاز یوزرها شما نبوده میباشد؟

نگاهی به رقبای خویش بیندازید. چه جور محتوای ویدیویی ساخت میکنند؟ مهمتر از تمامی ، آنان چه کاری انجام نمی دهند ، یا این که به نیکی انجام نمی دهند؟شما می توانید همین مورد ها را پایین پوشش قرار دهید تا در رقابت با آن ها سبقت بگیرید!

مرحله 4. فیلم UVP خویش را تولید فرمائید
اینک که هدف ها خویش را میشناسید ، مخاطبان خویش را در کجا پیدا نمائید و به چه مدل محتوا نیاز دارید ، دوره آن رسیده میباشد که UVP پاراگراف اختصاصی خویش را ساخت فرمائید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سايت , نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 175 تاريخ : پنجشنبه 1 خرداد 1399 ساعت: 5:48